مدير مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم در پرداخت به موقع بدهي ها شد
مدير مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم اين شهرستان در پرداخت به موقع بدهي هاي تلفن ثابت شد.
' حامد خواستار' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: يكي از مسائلي كه شركت هاي خدمات رسان و به ويژه مخابرات را به شدت آزار مي دهد بحث عدم وصول مطالبات است و اين در حالي است كه حيات اين شركت ها وابسته به درآمد آنهاست.
وي با اشاره به صدور قبض با هزينه هاي بالا و تلاش براي رساندن به موقع آن دست مردم ،گفت: با اين وجود برخي شهروندان بدهي هاي خود را به موقع پرداخت نمي كنند.
وي ايجاد مشكل در اجراي به موقع تعهدات، تامين منابع مالي و ارائه خدمات بهتر را از مشكلات ناشي از اين موضوع عنوان و اضافه كرد: پرداخت به موقع مطالبات مخابرات از سوي شهروندان حقي است كه بر گردن دارند و مردم در قبال خدمات دريافتي وظيفه دارند بهاي آن را بپردازند.
مدير مخابرات سبزوار بدون اشاره به مبلغ بدهي شهروندان به مخابرات ، بيشترين اين بدهي ها را مربوط به تلفن ثابت و در بخش مشتركان خانگي و بازار عنوان كرد.
وي به ارائه خدمات مخابراتي در سطح شهرستان از جمله سرويس هشت ستاره و اينترنت پرسرعت هم اشاره كرد و افزود: 90 درصد روستاهاي سبزوار در هفته دولت از نمايشگر تلفن بهره مند ونمايشگرهاي تلفن 10 درصد ديگر تا يك ماه آينده وصل مي شود.
ساير اخبار در موضوع «اقتصادی »:
• پیشبینی تولید حدود ۲.۵ تن زعفران در خوشاب
• کشت و صنعت جوین ظرفیتی برای کشاورزی استان و کشور است
• بیش از پنج تن مواد خوراکی فاسد در سبزوار معدوم شد
• کاهش ۲۰ درصدی مصرف سوخت کشاورزان در سبزوار
• تولید حدود هزار تن گوشت قرمز در کشتارگاه سنتی سبزوار
نظرات شما
0 نظر در صف تاييد است.